ב"ה
 
ברוכות הבאות  למכון אלטה
 
מכון אלטע  נוסד לפני כ 35 שנים בעיר העתיקה בצפת ע"י משפחת רוזנפלד, שליחי הרבי מליובאוויטש  ובברכתו הקדושה.
המכון הנו מרכז רוחני ללימודי יהדות, המציע לימודי קודש ברמה אקדמאית במשך כל שעות היום.
 
במכון אלטא קבוצות לימוד רבות ומגוונות, הראשונה שנפתחה היא המדרשה הישראלית לבנות צעירות הנמצאות בתהליך רוחני ובחיפוש אחר השורשים היהודיים הטמונים בעומק נשמתם.
בנות המחפשות להתקרב לעולם של חסידות ולמצוא את הדרך אל תוך עצמן.
במדרשה הישראלית למדו עד כה מאות בנות מכל קצוות תבל במגוון רחב של תחומי עיסוק ותחומי החיים. בוגרות רבות של המדרשה הישראלית מפעילות בתי חב"ד בכל העולם וחיות חיים של שליחות ונתינה לכל יהודי באשר הוא ומפיצות את אור התורה בעולם.
 
במדרשת הישראליות מערכת לימודים ייחודית המאפשרת לימוד עשיר ומרתק בנושאי היהדות השונים.
במדרשה תוכלי למצוא דרך חדשה אל תוך תורת הנסתר ועולם החסידות , יחד עם מחקר אלוקי פילוסופי עמוק, המאפשר הבנה בתורת היחסים בין בורא לנברא, בירור ומענה לסוגיות על אלוקים, האדם והבריאה.
 
צוות המדרשה ותיק ומנוסה. רבנים מטובי המרצים בעלי ידע עשיר, מעביר קורסים בנושאי היהדות השונים,לימודי חסידות מהבעש"ט ועד ימינו,
תניא, תנ"ך עם מפרשים, התבוננות בתפילה, חשיבות האישה המודרנית בעולם היהודי והשקפה יהודית תורנית על כל תחומי החיים ועוד.
 
הצוות המסור של המדרשה זמין עבורך בכל שעות היום,חגים ושבתות, מלווה ומדריך את הבנות לאורך כל זמן שהותם במכון  ובהמשך דרכם בחיים.
יחס חם משפחתי ואוהב מוענק לכל אחת ואחת, אוזן קשבת ועזרה בכל המצטרך.
 
צוות המדרשה שם לעצמו למטרה לסייע לכל בחורה שתרצה בהתפתחות הרוחנית האישית שלה ולהדריך אות לחיים חסידיים בדרכה להקמת בית יהודי חסידי.
 
הנך מוזמנת להצטרף לאלפי בנות שזכו לעבור חוויה רוחנית לימודית מרתקת ועשירה תוך מבט אל הנפש פנימה ולהאירה באור תורתנו הקדושה ותורת החסידות.

אנחנו מזמינות אותך להצטרף אלינו בשמחה
התקשרי אלינו עוד היום
מחכים לך
מיכל 0542366400

טופס הרשמה 
 
Built by shteeble.com